Prošle noći sanjao sam Meku. Našao sam se potpuno sam u blizini Kabe. Tišina je pjevala svoju najljepšu pjesmu. Nisam tamo bio nikad. Želio bih, naravno, jednom otići. No san je bio tako stvaran, a opet jako različit od onog što o tom mjestu znam. Sve je izgledalo mnogo starije. Odjednom sam se našao na ulazu u Kabu. Ispred očiju su mi bljesnule slike idola i uplašio sam se. Brzo su nestali. Srušili su se, kao onog dana kad ih je Muhammed (a.s.) štapom srušio govoreći: ”Došla je istina, a nestalo je laži…” Nije da nije dobar osjećaj sanjati Meku. Samo ne znam kojim dobrom i kojim razlogom sam Meku sanjao – baš ja. Teško je prenijeti slike iz sna. Još teže je prenijeti osjećaje. Znam da su bili neobični za ovo doba mog života, doba razdora i priproste ljudske muke, doba nekakvog uzaludnog traganja za smislom ljudskog postojanja. Sve je u tom snu bilo mnogo veće od toga. Uglavnom, eto, nekim čudnim putevima taj san je došao do mene. Moglo bi se reći da je, bez da sam uspio prenijeti bilo šta iz njega, osjećaj bio dobar. 

9 0 komentara

  1. Imagika said:

    Ja sanjao ljude sa crnim turbanima na bijelim konjima, sa crnom zastavom. 😀

    Cool.

    Čuj, nađi islamski tumač snova i vidi šta znači sanjati kabu.
    Vjerovatno postoji neko objašnjenje.
    Pa nam javi, da znamo i mi. 😀

  2. sikter said:

    naravno da je bio dobar.. u ovom usranom materijalnom svijetu duhovnost, pa makar i u snu predocena je neprocjenjivo iskustvo.. zove te, odazovi se..

  3. clandestine said:

    @sikter: Baš jeste iskustvo posebno. Mislim, sve su to neki fragmenti, volio bih da je trajao barem još 15 godina san, al et.. vrijedi i ovo. 🙂
    @lostris: Ja se nadam da je tako. 🙂

  4. Lockica said:

    mogla bih ti ja naci u tumacu snova sta to znaci, ali mislim da je bolje da ne znas… nekako ce biti posebnije.
    zavidim ti na tom snu 😀
    to ne moze biti lose 😀

Komentariši